مراسم قرعه کشی کارت های نقره ای مشتریان مرکز خرید شوراسنتر اردبیل برگزار شد


شهرام زندی مدیر مجموعه تجاری شوراسنتر اردبیل در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری قرعه کشی کارت های نقره ای و قبوض قرعه کشی لوازم ریز خانگی همزمان با میلاد حضرت امام رضا (ع) در ۲۵ شهریور ماه امسال خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف ارج نهادن به خرید همشهریان از بزرگترین مرکز خرید استان و نیز در راستای ترغیب و تشویق مردم برای تأمین نیازهای اساسی و روزانه زندگی از این مجموعه بزرگ تجاری برگزار شد.
شهرام زندی با اشاره به جوایز این جشنواره اظهار داشت: جشنواره شوراسنتر به صورت فصلی برگزار خواهد شد که اولین مراسم قرعه کشی فصلی را با حضور و مشارکت همشهریان عزیز در شهریورماه برگزار کردیم.
وی ادامه داد: در این مراسم به تعداد ۲۰ نفر از دارندگان کارت های نقره ای به قید قرعه جوایز نفیسی همچون تبلت، جارو برقی، سرویس چینی و… اهدا شد.
زندی همچنین از اهداء ۴ بن خرید هر کدام به ارزش ۲ میلیون ریال در حاشیه این مراسم خبرداد و گفت: سرمایه گذار این مجموعه عظیم تجاری جناب آقای کلاهی نیز در راستای حمایت از برگزاری جشنواره به ۴ نفر از شرکت کنندگان بن خرید از طرف گروه سرمایه گذاری کلاهی اهدا کرد.
وی در پایان یاد آور شد: ۳۰ نفر از شرکت کنندگان نیز بن های خرید ۵۰۰ هزار ریالی توسط سایر حامیان جشنواره اهداشد.
مدیر تبلیغات مرکز خرید شوراسنتر نیز در این گفتگو از برگزاری مراسم قرعه کشی ویژه جشنواره شوراسنتر در آبانماه امسال خبر داد و افزود: این مراسم همزمان با عید سعید غدیر غم با حضور مشتریان و انجام قرعه کشی یک دستگاه خودروی تیبا و ده ها جوایز نفیس دیگر برگزار خواهد شد.
مهندس سعید عزیزاده با دعوت از همشهریان برای خرید از این مرکز ادامه داد: همشهریان گرامی تا روز برگزاری مراسم قرعه کشی فرصت دارند با خرید از این مجموعه بزرگ ،کارت های شرکت در قرعه کشی را از فروشگاه های مجاز شوراسنتر دریافت نمایند.
وی در پایان افزود: تمام کارتهای صادر شده تا روز مراسم در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

منبع : ویژه نامه استانی جوان / شماره ۴۰۸۸/ سه شنبه ۲۳ مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *