طراحی وب سایت ارزان

طراحی وب سایت فروشگاهی اردبیل

طراحی وبسایت تخصص ماست .

انواع سایت های شخصی ، شرکتی ، سازمانی ، فروشگاهی و …

بسیاری از صاحبان کسب و کار، کماکان با استفاده از شیوه‌های سنتی ، به دنبال تبلیغ ، جلب مشتریان جدید و فروش محصولات خود هستند. اما در دنیایی که اکثر مشتریان بالقوه بیشترین زمان خود را در اینترنت سپری می‌کنند ؛ شیوه سنتی بازاریابی و فروش ، یک استراتژی مخاطره آمیز محسوب می گردد. از همین رو طراحی یک وب سایت مناسب ، اولین گام در جذب مشتریان جدید در بازاریابی اینترنتی است.
در طراحی سایت ارزان شما می توانید از میان ده ها قالب پیش ساخته در دسته بندی های موضوعی مختلف ، یک مورد را انتخاب کنید تا در کوتاه ترین زمان وب سایت شما توسط تیم فنی نقطه راه اندازی شود . در اینگونه سایت ها محتوای سایت پس از راه اندازی ، توسط مدیر (مدیران) که دسترسی به سیستم مدیریت محتوای سایت را داشته باشند قابل تغییر و توسعه است . همچنین آموزش های لازم جهت مدیریت و بهره برداری بیشتر بصورت رایگان به شما ارائه خواهد شد .
توجه داشته باشید اینگونه سایت ها مناسب کسب و کارهای نوپا و افرادی که تمایل دارند وب سایتشان در کوتاه ترین زمان ممکن ایجاد شود ، می باشد .

امکانات طراحی سایت ها .

سهولت در مدیریت ، کارایی و سادگی استفاده ، جذابیت و زیبایی …

سایت ساز ارزان تهران

۱

مدیریت صفحات

قابلیت ایجاد و ویرایش بی نهایت صفحه / قابلیت افزودن جدول ، گالری تصاویر و …
۲

مدیریت مطالب

قابلیت ایجاد و ویرایش آسان مطلب / تعیین دسته مربوط به موضوع مطلب / و …
۳

مدیریت پیوند ها

قابلیت اضافه کردن بی نهایت لینک / تعیین هدف لینک / ایجاد و ویرایش منو / و …
۴

مدیریت چندرسانه ای

قابلیت بارگذاری انواع فایل ها اعم از صوت ، تصویر ، ویدیو ، فلش ، انیمیشن
۵

مدیریت ماژول ها

قابلیت افزودن امکاناتی نظیر تقویم شمسی / فهرست / آخرین مطالب / جستجو در سایت و …
۶

مدیریت دیدگاه ها

قابلیت ارسال و ویرایش دیدگاه / قابلیت ویرایش متن دیدگاه ها و یا حذف دیدگاه ها و …

خدمات طراحی سایت .

هر آنچه از یک وب سایت نیاز دارید ارایه می دهیم !

طراحی سایت فروشگاهی

این گونه سایت ها با ارائه ی مطالب مفید از محصولات خود و نیز تهیه ی عکس و فیلم از آن ها ، به روشهایی متفاوت با مشتریان ارتباط برقرار کرده و تبلیغ می کنند تا در نتیجه از طریق درگاه های پرداخت آنلاین اقدام به فروش محصولات خود نمایند.

طراحی سایت شرکتی

در این گونه وب سایت ها معمولاً صفحاتی برای معرفی انواع محصولات ، بروشور ها ، تاریخچه تاسیس شرکت ، راه های تماس ، راهنمایی برای اخذ نمایندگی و … وجود دارد. به نوعی این سابت ها یک بروشور آنلاین برای کارخانه یا شرکت به حساب می آیند.

طراحی سایت شخصی

این نوع سایت ها برای معرفی زندگینامه یک شخص و یا به دید تجاری معرفی آثار و خدماتی که وی ارائه می دهد ، مورد توجه و استفاده قرار می گیرند . امروزه متخصصان با طراحی وب سایت های شخصی می‌توانند خود را پرزنت و درآمدزایی کنند.

طراحی سایت خبری

از نوع سایت های پربازدید که اخبار و اتفاقات را در موضوعات مختلف عمومی و تخصصی مثل موضوعات سیاسی و ورزشی و . . . پوشش می دهند. در سایت های خبری سرعت و امنیت سیستم مدیریت محتوا از اهم فاکتورهای طراحی اینگونه سایت ها می باشد.

طراحی سایت سازمانی

برای اطلاع و خبررسانی به کارکنان اداره و کاربران به کارمی رود تا از این طریق مدیران بتوانند در زمان خود و دیگران صرفه جویی کنند. بنابراین باید آخرین بخش نامه ها،اطلاعیه ها و… رادر خود تعبیه کند تا مراحل اداری برای ارباب رجوع روشن شود.

طراحی سایت نیازمندی و آموزشی

این وب سایت ها سعی می کنند تا هر چه بیشتر اطلاعات ، مقالات ، آگهی ها و … را در دسته بندی های مختلف در وب سایت خود ارایه و در اختیار کاربران قرار دهند. پنل کاربری آسان ، سرعت و امنیت سایت از فاکتورهای اصلی طراحی این نوع سایت ها می باشد .

شرکت طراحی وب تبریز

آمار جهانی .

آنجا باشید که مشتریان شما هستند !

+ ۵۶۰۰۰۰۰۰
کاربران اینترنت در ایران

+ ۱۰۵۰۰۰۰
دامنه با پسوند IR.

+ ۱۶۵۰۰۰۰۰۰۰
وب سایت در جهان

+ ۳۵۰۰۰۰۰۰۰۰
جستجوی روزانه گوگل