تعرفه و جستجوی دامنه

ثبت و جستجوی دامنه اینترنتی

اولین اقدام جهت ایجاد یک وب سایت ، خرید دامین ( ثبت دامنه ) می باشد. ابتدا یک نام که باید منحصر به فرد باشد برای سایت خود انتخاب می کنید و در مرحله بعد باید یکی از دامنه های ir. یا com. یا هر دامنه دیگری به دلخواه و متناسب با سایت خود را انتخاب نمایید. ابتدا نام دامنه مورد نظر خود را تحت بررسی قرار دهید در صورت آزاد بودن نام دامنه لحاظ شده، شما می توانید آن دامین را به نام خود ثبت نمایید.

  • توجه نمایید زبان کیبورد در حالت انگلیسی EN قرار گرفته باشد .

آشنایی با انواع دامنه .

راهنمای انتخاب دامنه مناسب برای کسب و کار شما

ثبت دامنه اردبیل ، ثبت دامین تبریز

ir .

این دامنه نمایانگر دامنه کشوری و ملی ایران است : مانند ir (ایران)، jp (ژاپن)، uk (انگلیس ) و …که بیشتر مورد استفاده سازمان ها و ارگان های دولتی و همچنین اشخاص با تابعیت ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد .

com .

جزو شناخته شده ترین دامنه‌های موجود در وب که مخفف واژه Commercial به معنای تجاری است. کاربرد گسترده و متداول این دامنه موجب شده که بسیاری از شرکت‌های تجاری و غیر تجاری از این دامنه استفاده نمایند.

org .

این دامنه که مخفف واژه Organizations به معنای سازمان یا تشکیلات است و معمولاً توسط مؤسسات و سازمان‌هایی که غالباً فعالیت غیر تجاری ( یا حتی تجاری ) دارند ، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

net .

این دامنه که مخفف واژه Network به معنای شبکه است، معمولاً توسط شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و شبکه‌های اطلاع رسانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

co .

دامنه ملی کشور کلمبیا است که بدلیل تشابه بسیار زیاد آن به دامنه com و به عنوان مخفف واژه company مورد استقبال قرار گرفته است.

me .

دامنه ملی کشور مونته نگرو است که بدلیل مشابهت با واژه ” Me ” به معنای “من” مورد استقبال افراد حقیقی جهت راه اندازی سایت شخصی و رزومه آنلاین قرار گرفته است.

info .

این دامنه که مخفف واژه Information به معنای اطلاعات است، معمولاً برای سایت‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به نوعی با امر اطلاع رسانی سر و کار دارند.

biz .

این دامنه که مخفف واژه Business به معنای تجارت است، معمولاً توسط سازمان‌ها و مؤسسات مرتبط با کسب و کار و همچنین تجارت الکترونیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

asia .

دامنه مختص به کشورهای آسیایی است و مورد استفاده شرکت‌ها، سازمان‌ها و افرادی است که بطور گسترده در منطقهٔ آسیا، اقیانوس آرام و استرالیا فعالیت می‌کنند.

تعرفه دامنه ها .

شروع قیمت از ۱۲ هزار تومان !

عنوان دامنه مدت زمان ثبت دامنه تمدید دامنه انتقال دامنه نشان تجاری
ir ١ سال ١٢٠,٠٠٠  ریال ١٢٠,٠٠٠ ریال ١٢٠,٠٠٠ ریال
com ١ سال ١,٧٠٠,٠٠٠ ریال ١,٧٠٠,٠٠٠ ریال ١,٧٠٠,٠٠٠ ریال
org ١ سال ٢,١٠٠,٠٠٠ ریال ٢,١٠٠,٠٠٠ ریال ٢,١٠٠,٠٠٠ ریال
net ١ سال ٢,١٠٠,٠٠٠ ریال ٢,١٠٠,٠٠٠ ریال ٢,١٠٠,٠٠٠ ریال
co ١ سال ۵,۲٠٠,٠٠٠ ریال ۵,۲٠٠,٠٠٠ ریال ۵,۲٠٠,٠٠٠ ریال
me ١ سال ۲,۶٠٠,٠٠٠ ریال ۲,۶٠٠,٠٠٠ ریال ۲,۶٠٠,٠٠٠ ریال
info ١ سال ٢,٣٠٠,٠٠٠ ریال ٢,٣٠٠,٠٠٠ ریال ٢,٣٠٠,٠٠٠ ریال
biz ١ سال ٢,٧٠٠,٠٠٠ ریال ٢,٧٠٠,٠٠٠ ریال ٢,٧٠٠,٠٠٠ ریال
asia ١ سال ٢,٧٠٠,٠٠٠ ریال ٢,٧٠٠,٠٠٠ ریال ٢,٧٠٠,٠٠٠ ریال