هاست دایرکت ادمین ایران

سرویس هاست لینوکس معمولی جهت ارائه خدمات به وب سایت هایی با بازدید و مصرف معمولی از منابع سرور است که کدنویسی و برنامه نویسی آن بر پایه سیستم عامل لینوکس و با زبان برنامه نویسی php می باشد. البته هاست لینوکس بدین معناست که فقط سیستم عامل نصب شده، روی سرور لینوکس است و هیچ ارتباطی با سیستم عامل کامپیوتر شخصی شما ندارد و چنانچه روی کامپیوتر شما ویندوز نصب باشد به راحتی می توانید از هاست لینوکس استفاده کنید. سرورهای این نوع سرویس، از کنترل پنل DirectAdmin استفاده می کنند .

سرویس های دایرکت ادمین ایران برای سایت های شخصی، شرکتی، پروژه های دانشجویی و سایت هایی که نیاز به بازدید و منابع زیادی ندارند مناسب می باشد اگر فکر می کنید این سرویس جوابگوی کار شما نیست، از سرویس های هاست سی پنل ایران استفاده کنید .

این سرویس از لحاظ کیفیت و مشخصات فنی هیچ تفاوتی با سرویس های سی پنل ندارد ولی برای سرویس های لینوکس سی پنل منابع (ram , cpu) بیشتری در نظر گرفته شده است. اگر سایت سنگین باشد یا بازدید زیادی داشته باشد سرعت سرویس های لینوکس cpanel بیشتر خواهد بود .در این سرویس ها تقریبا تمام برنامه های تحت وب (جوملا، وردپرس، نیوک، دروپال، مای بی بی، پی اچ پی بی بی، سیستمهای فروشگاهی، خبری، وبلاگ و …) قابل نصب هستند .

تعرفه هاست دایرکت ادمین .

آپتایم بالا ، سازگار با تمامی سیستم های مدیریت محتوا

مشخصات پلن اول پلن دوم پلن سوم
هزینه یکسال ۱۲۰,۰۰۰ تومان ۱۶۰,۰۰۰ تومان ۲۰۰,۰۰۰ تومان
فضا ۱۰۰۰ مگابایت ۲۰۰۰ مگابایت ۳۰۰۰ مگابایت
پهنای باند ماهیانه ۶۰ گیگابایت ۱۰۰ گیگابایت ۱۰۰ گیگابایت
کنترل پنل direct admin direct admin direct admin
زبان برنامه نویسی php , html php , html php , html
ادآن دامین ۱ عدد ۱ عدد ۱ عدد
تعداد اکانت ftp نامحدود نامحدود نامحدود
تعداد ساب دامین نامحدود نامحدود نامحدود
تعداد اکانت ایمیل نامحدود نامحدود نامحدود
تعداد ایمیل ارسالی ۳۰ عدد در ساعت SMTP
۱۵۰ عدد در روز PHP
۳۰ عدد در ساعت SMTP
۱۵۰ عدد در روز PHP
۳۰ عدد در ساعت SMTP
۱۵۰ عدد در روز PHP
پشتیبان گیری هر هفته ۱ بار هر هفته ۱ بار هر هفته ۱ بار