عکاسی صنعتی ، تبلیغاتی

عکاسی صنعتی تخصص ماست .

INDUSTRIAL ADV. PHOTOGRAPHY

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی جزو اجزا و قسمت های جدا نشدنی از فرآیند موفقیت تجارت ها و کسب و کارها می باشند. عکاسی صنعتی یا عکاسی تبلیغاتی بر ایجاد و تثبیت نام تجاری ، رشد و توسعه بازار هدف و مشتریان، کشف و ایجاد بازار های ثانویه و بکر و جدید و حفاظت از سود حال حاظر و مشتریان فعلی تاثیر گذار بوده و نقش مهمی را ایفا می نماید.
عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی به منظور نمایش هر چه بهتر محصول یا خدمات یک کسب و کار انجام می شود تا با نمایش آن به مشتریان و مخاطبان، حس و تجربه خوبی در ایشان قبل از خرید و استفاده ایجاد گردد. عکاسی صنعتی به صنعتگران و صاحبان مشاغل کمک می کند خود را به بهترین شکل ممکن معرفی کنند. تصاویر گرفته شده از آنها می تواند در کاتالوگ ، وبسایت ، پوستر، شبکه های اجتماعی، بیلبورد و تیزرهای تبلیغاتی استفاده شود.

خدمات عکاسی تبلیغاتی صنعتی .

هر آنچه برای فروش بیشتر نیاز دارید !

عکاسی محصول .

عکاسی تبلیغاتی محصولات برای فروش صرفاً در بستر آنلاین و شبکه‌های اجتماعی اتفاق نمیفتد . کسب و کارها میتوانند برای تبلیغ محصولاتشان از طریق پخش تراکت و بروشور و آگهی‌های تبلیغاتی در مجلات مختلف و رسانه‌های دیداری و شنیداری و حتی بیلبوردها اقدام کنند .

عکاسی کارخانه و فضای صنعتی .

گاهی اوقات کسب و کارها برای تحت تاثیر قراردادن مشتریان خود و یا نمایش توان و بزرگی مجموعه نسبت به عکاسی کارخانه ، محیط داخلی و فضای باز کسب و کار اقدام می‌کنند . نمایش رنگ‌های نمای داخلی و فضای بیرونی ، وسایل و چیدمان آن‌ها از دیگر سوژه‌های عکاسی کارخانه هست.

عکاسی پوشاک .

تمام ذهنیت مردم امروزی از صنعت مد و پوشاک در قالب عکس و انتشار آن در دنیای دیجیتال و رسانه های اجتماعی است، و می توان گفت تاثیر گذاری عکاسی مد و پوشاک شاید حتی بیشتر از خود لباس و صنعت آن باشد.عکس‌های مدو پوشاک خوب، به‌احتمال ‌زیاد مخاطبان شما را بیشتر درگیر می‌کنند، به‌خصوص اگر تصاویر ارائه‌ شده تمایل و جهت هنری داشته و به مخاطبان خاصی هدایت شوند.

عکاسی سمینار و همایش .

عکاسی جلسات ، نشست ها و همایش ها یکی از مهم ترین بخش های برگزاری چنین رویدادهاییست. این موضوع می بایست با دانش فنی بالا و دوربین های پیشرفته پوشش داده شود تا ثبت لحظه ها به بهترین شکل صورت پذیرد .عکاسی همایش ها شاخه ای است در عکاسی خبری که نیازمند عکاسانی هنرمند، خلاق و باهوش است تا بتوانند ضمن روابط عمومی بالا به ثبت دقیق رویدادها بپردازند .