طراحی ست اداری

طراحی ست اداری تخصص ماست .

کارت ویزیت / سربرگ / یادداشت / پاکت و …

مکاتبات حرفه ای و مناسب تاثیر بسزایی در رونق کسب و کار هر شرکتی می تواند داشته باشد و طراحی حرفه ای ست اداری باعث افزایش این تاثیر در طرف مقابل دارد. به نمایش گذاشتن اسناد کسب و کار و شرکت به صورت حرفه ای تاثیر قابل توجهی در روان مشتریان دارد و یکی از راه های آن طراحی و چاپ ست اداری به صورت حرفه ای می باشد.
بنابراین ست اداری مناسب یک سرمایه گذاری مطمئن در امر بازاریابی می باشدداشتن ست اداری با ظاهری منسجم و زیبا ،هویت شرکت شما را در ذهن مشتریان و دوستانتان ثبات می بخشد . شما می توانید بسیاری از مفاهیم را با سربرگ خود به مشتری انتقال دهید مانند: هدف شرکت خود، تعهد خود در قبال کیفیت، ارزش ها و …. ست اداری شامل کلیه ملزوماتیست (سربرگ ، پاکت ، یادداشت ، کارت و … ) که برای انجام مکاتبات و ارتباطات تجاری و اداری توسط شرکت ها و سازمان ها استفاده می گردد.

ویژگی های چاپ اوراق .

چاپ افست و دیجیتال در تحریرهای مختلف

‏در چاپ ست اداری می توان از کاغذ های متنوعی شامل تحریر، تحریر بافت دار و گلاسه استفاده کرد، اما رعایت چند نکته الزامی می باشد.در چاپ سربرگ استفاده از متریال کاغذ گلاسه کاری کاملا اشتباه می باشد. عموما بیشترین سطح فضای یک سربرگ که در طراحی خالی گذاشته می شوند، مکانی برای نگارش مکاتبات ( چه به صورت دست نویس و یا استفاده از چاپگرهای دیجیتال ) بوده و استفاده از کاغذ گلاسه باعث پخش جوهر خودکار یا روان نویس خواهد شد، لذا استفاده از کاغذ های تحریر به جهت خاصیت جذب مرکب در بافت خود بهترین انتخاب می باشند.
مجموعه طراحی نقطه با سابقه ای بیش از ۱۰ سال سابقه آماده ارائه خدمات طراحی و چاپ ست اداری بصورت خلاقانه ،زیبا ،هماهنگ و منحصر بفرد با رعایت اصول طراحی برای چاپ و با تضمین کسب رضایت و قیمت کاملا رقابتی به مشتریان گرامی در کل کشور می باشد.

اوراق ست اداری .

مواردی که در ست اداری ارائه می گردد

طراحی و چاپ اوراق اداری ، کارت ویزیت ، پاکت نامه ، سربرگ و … در اردبیل

طراحی لوگو .

یک ست اداری حرفه ای و متفاوت بدون داشتن یک آرم یا لوگو مناسب برای آن سازمان فاقد هویت است . طراحی لوگو اولین گام در طراحی اوراق اداری شرکت های فاقد لوگو و رنگ سازمانی است و یا بازسازی لوگوی قدیمی و بروز رسانی آنها، برای بدست آوردن هویت تجاری و برند سازی ، طراحی لوگو و ست اداری به صورت مکمل در شناخت هویت چهره شرکت یا سازمان شما بسیار تاثیر گذار است .

طراحی دفترچه یادداشت .

برگه های یادداشت یکی از اقلام ست اداری پرکاربرد هستند که به نوعی می‌توان آن را جزو ست اداری رومیزی دانست و از جنس گلاسه یا تحریر بوده و در ابعاد گوناگون از آنها برای نوشتن مطالب و یادداشت برداری ‏استفاده می‌شود . با استفاده از چاپ برگه یادداشت به همراه لوگوی شرکت ، می‌توانید نگاه و توجه همگان را به خود و برند شخصیتان جلب و نام تجاری و کسب کار خود را به دیگران معرفی کنید.

طراحی پاکت نامه .

معمولا پاکت نامه به اصطلاح ملخی در ابعاد ۲۲*۱۱ و پاکت A4 در سایز ۲۳ *۳۲.۵ ،پاکت A5 در سایز ۲۳ * ۱۶ می باشند ، در طراحی پاکت بجز ابعاد ذکر شده می تواند از ابعاد های دلخواه و طرح خاص و خلاقانه بر اساس نیاز مشتری استفاده نمود و در زمینه چاپ ، چاپ در داخل و خارج پاکت ۵ رنگ همزمان ، ساخت قالب سفارشی ،دایکات لبه گرد ، چسب درب پاکت ، با کاغذ های تحریر ، گلاسه .

طراحی کارت ویزیت .

کارت ویزیت هم عناصر تشکیل دهنده یک ست اداری می باشد ، معمولا بیزنس کارت ها در ابعاد و سایز استاندارد بصورت ۵.۵ * ۴.۸ و ۸.۹ * ۵.۸ می باشند ، که رعایت نکاتی در زمینه ترکیب و عنوان بندی مناسب ، هارمونی رنگ ها ، سایز فونت ، رعایت فاصله های قبل و بعد از برش می تواند در زیبایی آن تاثیر گذار باشد .جنس مورد استفاده عموما گلاسه مات یا براق ، کتان آلمان ، هلند، مقوایی کارتی، با روکش سلفون یا لمینیت می باشد .

طراحی سربرگ .

یک از عناصر اصلی تشکیل دهنده یک طراحی حرفه ای ست اداری ، سربرگ آن می باشد . سایز استاندارد سربرگ ۲۱*۲۹.۷ و ۲۱*۱۴.۸ می باشد ، در طراحی سربرگ باید بر اساس استاندارد های کاغذ پیش و پس از برش باشد ، تعیین فونت با اندازه مناسب ، سادگی و رعایت فاصله ها ، ترکیب بندی لوگو و آرم و هارمونی رنگ ها از اصول طراحی می باشد و همچنین در زمینه چاپ : چاپ همزمان ۵ رنگ و رنگ ساختگی طلایی و نقره ای طبق سلیقه مشتری .

طراحی فاکتور فروش .

با توجه به وجود کسب‌وکارهای متنوع و فراوان در کشور و خریدوفروش اجناس مختلف توسط مردم استفاده فاکتور بسیار رایج است.فاکتور یکی از مهم ترین اسناد مورد نیاز هر سازمان برای پیگیری جریان نقدینگی هر ارگانی می باشد. چاپ فاکتور این کمک را به شما می کند تا حساب های دریافتی و خروجی خودتان را بعنوان یک سند قانونی و قابل پیگیری و رهگیری نزد خود نگهداری کنید تا بتوانید به راحتی از کسب کار خودتان بطور قانونی و شفاف محافظت بکنید.

نمونه کارهای طراحی ست اداری .

ADMINISTRATIVE DESIGN PORTFOLIO

طراحی ست ادری شرکت نقطه
طراحی ست ادری شوراسنتر
طراحی ست ادری عایق کاری نوین بام
طراحی ست ادری ترنج
طراحی ست ادری کیان صنعت ایرانیان
طراحی ست ادری شرکت کیان صنعت