طراحی بسته بندی محصول

طراحی بسته بندی تخصص ماست .

PRODUCT LABEL / PACKAGING DESIGN

طراحی بسته بندی محصول

بسته‌بندی علم، هنر و فناوری محافظت از محصول برای نگهداری، انبارش، انتقال و توزیع، ذخیره، فروش و استفاده از آن است. بسته‌بندی شامل مراحل طراحی، ارزیابی، و تولید بسته‌ها می‌شود. بسته‌بندی بطور بسیار جامعی بر زندگی ما سایه افکنده‌ است، بطوری‌که ما در تمام اطراف خود آنرا مشاهده می‌کنیم. از اقلام مواد غذایی و دارویی گرفته تا کالاهای مصرفی و لوازم خانگی و کالاهای صنعتی و استراتژیک مانند محصولات پتروشیمیایی همه با بسته‌بندی مرتبط هستند. امروزه با توجه به اینکه در میان شرکت های بزرگ کیفیت محصولات تقریبا به صورت یکسان و یک سطح عرضه می شود ، بسته بندی به عنوان یکی از ابزارهای اصلی و تعیین کننده تبلیغات و فروش محصولات به شمار می رود . بسته‌بندی با برچسب‌های استاندارد این امکان را به ما می‌دهد تا متوجه شویم چه نوع محصولی داخل بسته قرار دارد و شرایط حفظ و نگهداری آن چگونه است .

انواع بسته بندی محصول .

این روزها رقابت بر سر بسته بندی است !

طراحی جعبه و لیبل در اردبیل تهران و تبریز

  • بسته بندی‌ های کاغذی و مقوایی
  • بسته بندی‌ های پلاستیکی
  • بسته بندی‌ های فلزی
  • بسته بندی‌ های شیشه‌ ای
  • بسته بندی‌ های چوبی
  • بسته بندی‌ های پارچه‌ ای

خدمات جانبی بسته بندی .

هر آنچه یک بسته بندی برای جذابیت بیشتر نیاز دارد !

طراحی لوگو .

طراحی جعبه محصول در تهران

طراحی یک لوگو یا نشانه‌ ی متناسب با محصول که در آن نکاتی چون سادگی و انسجام در اجزاء، بیان تصویری مناسب، متفاوت بودن و جذاب و گیرا بودن رعایت شده باشد، در توفیق فروش محصول مورد نظر و زیبایی بسته بندی آن تاثیر به سزایی دارد. طراحی این لوگو باید به گونه‌ای باشد که خصوصیات محصول بسته بندی شده را تا حد ممکن به وسیله تصویر یا نوشتار بیان کند و بیننده با دیدن آن بتواند ارتباط و هماهنگی بین محصول مورد نظر، فضای کلی بسته بندی و شکل لوگو را مشاهده کند.

طراحی لیبل .

طراحی لیبل از مهم ترین روش‌های شناسایی نام تجاری آن است. هدف اصلی طراحی برچسب این است که نوع ، اندازه ، برند ، خط تولید، تولیدکننده و دیگر اطلاعات محصول را مشخص نماید و به مصرف‌کنندگان اطلاعات کافی را برساند و آنان را به خرید تشویق کند. درواقع جلوه آغازین یک بسته‌بندی ، لیبل یا همان برچسب آن است که باید به شکل علمی و ماهرانه‌ای توسط طراحان گرافیک طراحی شده باشد. همچنین از جنبه روانی ترکیب رنگ‌بندی و ایده پردازی در طراحی در تمایل اشتهایی فرد و انگیزه خرید آن، اثر قابل‌ملاحظه ای دارد.

نمونه ایده های بسته بندی .

PACKAGING DESIGN PORTFOLIO

طراحی جعبه ماست
طراحی بسته بندی ماست
طراحی سطل ماست
طراحی سطل ماست
طراحی بسته بندی همبرگر
طراحی بسته بندی تن ماهی
طراحی بسته بندی شکلات
طراحی بسته بندی
طراحی ظرف عطر و ادکلن
طراحی بسته بندی نوشیدنی
طراحی ظرف آب معدنی
طراحی سطل ماست
طراحی ساک دستی
طراحی بسته بندی تن ماهی
طراحی بسته بندی لبنیات
طراحی بسته بندی آب معدنی